Aug 29, 2010

Scan - Yang Kalut Difikiran




Scan - Yang Kalut Difikiran (192 kbps)

4shared

Lirik Lagu :

Ku semai kasih dihalaman kontang
Jenuh aku membaja
Tunas layu jua
Berkali ku ucap ingin milikimu
Kini baru kutahu
Semua itu mustahil bagiku

Oh tidak tergambar
Hati yang terbakar
Zahir tak menentu
Batin lebih dari itu oh ho
Hanya wajahku terlukis ketenangan
Sedangkan didalam hati berkocakan
Kala itulah seruan potretmu
Lumat di genggaman

Oh andai ku tahu
Pahitnya hempedu
Tidak mungkin aku menjadikan santapan oh ho
Begitulah boleh ku umpamakan
Bercinta denganmu tinggalkan kesan
Menyesal dan terkilan tak putus berlegar
Kekalutan fikiran

Cuba kau tanya diri sendiri
Apa perasaanmu
Kalau aku lakukan begitu
Di saat engkau masih memerlukan aku

Oh tidak tergambar
Hati yang terbakar
Zahir tak menentu
Batin lebih dari itu oh ho
Hanya wajahku terlukis ketenangan
Sedangkan didalam hati berkocakan
Kala itulah seruan potretmu
Lumat di genggaman

Oh andai ku tahu
Pahitnya hempedu
Tidak mungkin aku menjadikan santapan oh ho
Begitulah boleh ku umpamakan
Bercinta denganmu tinggalkan kesan
Menyesal dan terkilan tak putus berlegar
Kekalutan fikiran

Cuba kau tanya diri sendiri
Apa perasaanmu
Kalau aku lakukan begitu
Di saat engkau masih memerlukan aku

No comments:

Post a Comment