Sep 3, 2010

Synbad - Setelah Manis Berjanji




Synbad - Setelah Manis Berjanji (192 kbps)

4shared

Lirik Lagu :

Terpesona aku
Dengan lirik matamu
Dalam senyuman
Bagai ada sesuatu
Yang tersembunyi
Di sebalik bayang dulu
Usahlah dirintihkan
Jika benar itu satu kenyataan

Berikan sekali
Agar tidak menyiksa
Indahnya cara engkau bersandiwara
Hingga terleka dan terpegun melihatnya
Sebenarnya apa siapakah aku
Dalam dambaanmu woo

Engkau yang mungkin
Setelah manis berjanji
Maka hadirlah sangsi
Namun ku redha
Pasrah harungi segala
Aku mengerti aku tak punya apa

Usah lagi kau bayangi
Diatas dahan bahgia
Teruskan mencari bukti
Diantara kita oh siapakah benar

Engkau yang mungkin
Setelah manis berjanji
Maka hadirlah sangsi
Namun ku redha
Pasrah harungi segala
Aku mengerti aku tak punya apa

Usah lagi kau bayangi
Diatas dahan bahgia
Teruskan mencari bukti
Diantara kita oh siapakah benar


No comments:

Post a Comment